Meta, etkileşimi artırmak ve reklamveren erişimini genişletmek için Instagram reklamları, uygulama tanıtımları ve yapay zeka için optimize edilmiş müziklerle Reels’i geliştiriyor.
Bu hafta düzenlenen bir reklam konferansında Meta, kısa biçimli video ürünü Reels için yenilikçi yeni özellikler açıkladı.
İşletmeler yakında daha önce Facebook’a özel bir seçenek olan Instagram’daki Reels arasında reklam yayınlayabilir.
Reklamlar, Reels deneyimine uyum sağlayacak şekilde tasarlanmıştır, böylece kullanıcıyı rahatsız etmez veya yersiz hissetmez.
Ek olarak, Meta, uygulama tanıtım reklamlarını işletmelerin daha fazla indirme almasına yardımcı olabilecek Reels’e getiriyor.
Müziğin sosyal medya video etkileşiminde büyük bir rol oynamasıyla Meta, tek resimli Reels reklamlarında sesi optimize etmek için AI’yı test ediyor.
Meta, önümüzdeki haftalarda bu çözümleri daha yaygın olarak kullanılabilir hale getirmeyi planlıyor. İşte sizi nelerin beklediği hakkında daha fazla bilgi.
Instagram’da Makaralı Reklamlar
Sosyal medyadaki video içeriği son zamanlarda hızla artıyor ve Meta, kullanıcıların Facebook ve Instagram’daki zamanlarının yarısından fazlasının video içeriği izleyerek geçirildiğini ortaya koyuyor.
Reels, son altı ayda iki katına çıkan günlük 2 milyardan fazla yeniden paylaşıma ulaşarak önemli bir büyümeye tanık oldu.
Bundan yararlanmak için Meta, Reels reklamlarını Instagram’a genişletiyor.
Bu, markaların Reels’i kullanarak büyük kitlelere ulaşmasını sağlayarak potansiyel müşterilere ulaşmak için yeni bir yol sağlar.
Reels Reklamlarında Uygulamaların Tanıtımını Yapma
Meta, daha önce uygulama yükleme reklamları olarak adlandırılan uygulama tanıtım reklamlarını Facebook ve Instagram Reels için etkinleştiriyor.
Uygulama tanıtım reklamları, şirketlerin erişimlerini genişletmelerine ve kullanıcı tabanlarını artırmalarına olanak tanır.
Cep telefonlarında bulunan birçok uygulama göz önüne alındığında, işletmeler görünürlük kazanmak için mücadele edebilir. Uygulama tanıtım reklamlarını Reels’e getirmek, reklamverenlerin dağınıklığı ortadan kaldırmasına ve yeni fikirlere açık kitlelerle bağlantı kurmasına yardımcı olabilir.
Reklamlarda Müziği Optimize Etmek için Yapay Zekayı Kullanma
Meta, müzik ve seslendirme içeren reklamların, ses içermeyenlere göre izleyicilerden %15 daha iyi tepki alma eğiliminde olduğunu tespit etti.
Müziğin izleyici etkileşimi üzerindeki etkisini fark eden Meta, tek resimli Reels reklamları için müzik optimizasyonunu test ediyor.
Meta Sound Collection aracılığıyla yüksek kaliteli müziğe ücretsiz erişim sağlayan reklamverenler, kreatif sürecinde sesi bulabilir ve Reels reklamlarına dahil edebilir.
Tek resimli Reels reklamlarını müzikle geliştirmek, iyi uygulandığında büyük olasılıkla güçlü sonuçlar verecektir.
Özetle
Meta, daha fazla iş fırsatı sağlamak için Reels reklamlarını çeşitli şekillerde geliştiriyor.
Özellikle, Meta, tek resimli Reels reklamları için müziği optimize etmek için AI kullanımını test ediyor.
Yakında, reklamverenler Instagram’daki Makaralar arasında reklam yayınlayabilir ve Facebook’un ötesine geçebilir.
Kısa biçimli video aracılığıyla kitlelere ulaşmak isteyen işletmeler, mümkün olduğunda bu yapay zeka destekli araçları keşfetmeyi düşünmelidir.